Lada sprzedażowa stanowi niezbędne wyposażenie każdego sklepu, apteki, punktu usługowego i innej placówki, w której pracownik obsługi i klient nawiązują bezpośredni kontakt. Prezentacja towaru, zgromadzenie zamówionych produktów w celu podliczenia kwoty do zapłaty czy spakowania do torby lub pudełka wymagają wygodnego blatu. Zarówno tę cechę, jak i kilka innych zalet ma lada przeszklona.
Lada sprzedażowa i jej funkcje
Podstawową funkcją lady sprzedażowej jest zapewnienie wygodnego miejsca kontaktu pomiędzy pracownikiem i klientem. Na blacie można nie tylko ułożyć produkty i pieniądze, ale też podpisać umowę ratalną czy przygotować fakturę. Jednocześnie lada sprzedażowa pełni też funkcję reprezentacyjną, stanowiąc wizytówkę placówki i ważny element aranżacji wnętrza. W obu tych rolach sprawdzi się lada przeszklona R121 z kolekcji naszej firmy.
Prezentowany model wyróżnia się cechą, dzięki której szczególnie dobrze sprawdzi się w okresie pandemii. Wysokie szyby stanowią barierę pomiędzy klientem a pracownikiem obsługi, chroniąc ich przed bezpośrednim kontaktem fizycznym i drobnoustrojami. Przeszklenie jest też skutecznym zabezpieczeniem asortymentu układanego na blacie w celu prezentacji. Szkło nie ogranicza widoczności i pozwala na zapoznanie się z treścią ulotek czy opakowań. Z drugiej strony uniemożliwia dotykanie produktów przez klienta.
Zalety lady z przeszkleniem R121
Lada przeszklona R121 wyróżnia się atrakcyjnym, ale prostym designem. Dzięki temu doskonale sprawdzi się nie tylko w sklepie osiedlowym, ale również w aptece, punkcie wymiany walut, recepcji, punkcie usługowym oraz wszędzie tam, gdzie istotne jest zachowanie dystansu pomiędzy pracownikiem i klientem. Lada sprzedażowa z przeszkleniem:
- tworzy bezpieczną, zdrową przestrzeń pracy,
- ułatwia kontakt z klientem, zapewniając komfort obsługi,
- dzięki prostemu wzornictwu, jest uniwersalna,
- może być wykonana w dowolnym kolorze z palety RAL, co pozwoli na jej dopasowanie do aranżacji wnętrza.
Mebel może być dostosowany do konkretnego wnętrza i zakresu obsługi klientów, przez modyfikowanie wymiarów. Wygodę zapewnia też system regulowanych nóżek, który pozwala na dostosowanie położenia blatu do wzrostu pracownika.