Blog

Nowoczesne lady recepcyjne z corianu

Coraz bardziej udoskonalając idee megalitycznej i zarazem komfortowej recepcji, do naszych głów wpadają coraz to nowe pomysły. Na pracownie firmy WILKING natomiast coraz to nowsze i bardziej ekskluzywne materiały.

Tradycyjna, nowoczesna, narożna – jaką ladę wybrać?

Lada jest bez wątpienia najważniejszym elementem recepcji. Goście widzą ją od razu po wejściu do pomieszczenia, nawet, kiedy tylko ją mijają przechodząc do dalszych pomieszczeń. Jej wybór nie powinien być przypadkowy. Trzeba jednak pamiętać, że lada recepcyjna na zamówienie powinna pasować do wnętrza, w którym się znajduje. Jaką więc wybrać?  

Lada do małej recepcji – nasze propozycje

Mała recepcja spełnia bardzo dużą rolę – jest wizytówką firmy. Dlatego jej wygląd nie powinien być przypadkowy. Przede wszystkim należy pamiętać, aby jej proporcje odpowiadały rozmiarom oraz aranżacji wnętrza, w którym będzie się znajdować. Lada recepcyjna powinna być również funkcjonalna, aby zapewnić komfort pracownikom. Przedstawiamy projekty lad do małej recepcji, które stworzyliśmy na zamówienie naszych klientów.

Lady recepcyjne z oświetleniem LED

Recepcja jest miejscem, w którym każdy klient, petent czy gość doświadcza emocji, jakie niesie ze sobą pierwszy kontakt z firmą. Dlatego tak ważne jest nie tylko zadbanie o uśmiechniętą i wykwalifikowaną obsługę, ale też o estetykę i wzornictwo otoczenia. Wspólnie tworzą one wizytówkę hotelu, biura czy pracowni. Ogromne znaczenie w jej kreowaniu ma lada recepcyjna.

Lada do recepcji z logo Twojej firmy!

Przedsiębiorca, który dba o wizerunek własnej firmy i chce, aby odwiedzający ją klienci zachowali dobre pierwsze wrażenie, z pewnością powinien szczególnie zatroszczyć się o recepcję. Estetyka otoczenia i starannie wybrana, reprezentacyjna lada z logo firmy pozwolą już przy pierwszym kontakcie poczuć wyjątkowy klimat miejsca. Jednocześnie unikalny i wykonany na wymiar mebel zagwarantuje profesjonalną obsługę gości.

Recepcja – wizytówka firmy i komfortowe stanowisko pracy

Na zrobienie pierwszego, dobrego wrażenia mamy około 10 sekund. Na podstawie tych paru chwil tworzona jest opinia opierająca się przede wszystkim na wyglądzie. Zasada pierwszego wrażenia odnosi się zarówno do ludzi, jak też miejsc, które odwiedzamy. Do takich należy również recepcja pełniąca funkcje reprezentacyjne w firmie. 

Recepcja jest wizytówką, dzięki której odbiorca ma mieć poczucie, że ma do czynienia z solidnym, wartym zaufania partnerem. Jak więc ją zaprojektować, aby była efektowna, ale też funkcjonalna?  

  • 1
  • 2